Alt + 9

Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Rejestr zmian

Rejestr zmian dla pliku: Zarządzenie Nr 8/ZDiGK/2019 Dyrektora ZDiGK w Kłobucku z dnia 15.07.2019r. w sprawie powołania Komisji przetargowej w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa destruktu asfaltowego - II postępowanie”.

Data Redaktor Opis Zobacz
2019-07-24 14:19:45 Kardynał Katarzyna Zmiana informacji o pliku Brak wersji pliku
2019-07-24 14:19:13 Kardynał Katarzyna Wgranie pliku na serwer Zobacz
Drukuj Liczba odwiedzin: 9708303

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl