Alt + 9

Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Rejestr zmian

Rejestr zmian w zamówieniu publicznym Ogłoszenie o zamówieniu na usługę udzielenia kredytu bankowego na sfinansowanie w roku 2018 planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętej pożyczki i kredytu (IR.271.018.2018.CP).

Ostatnia zmiana: 2018-05-07 09:23:13
Redaktor: Anna Pastuszka
Opis: Aktualizacja pliku
rejestr wszystkich zmian
Data Redaktor Element Opis
2018-05-07 09:23:13 Pastuszka Anna odpowiedzi na zapytania 07_05_2018r Aktualizacja pliku
zobacz rejestr zmian pliku
2018-05-07 09:22:33 Pastuszka Anna odpowiedzi na zapytania 07_05_2018r Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2018-04-26 13:24:10 Miłkowski Paweł odpowiedzi na zapytanie 26.04.2018 r. - II Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2018-04-26 12:30:32 Miłkowski Paweł odpowiedzi na zapytania 26.04.2018 r. Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2018-04-23 11:17:30 Miłkowski Paweł ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2018-04-19 13:11:01 Miłkowski Paweł zmiana SIWZ z dnia 19.04.2018 r. Aktualizacja pliku
zobacz rejestr zmian pliku
2018-04-19 13:10:47 Miłkowski Paweł zmiana SIWZ z dnia 19.04.2018 r. Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2018-04-18 14:06:36 Miłkowski Paweł zmiana do SIWZ Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2018-04-16 08:17:27 Miłkowski Paweł zał_nr_9_oświadczenie_z_art_24_ust_1 pkt 21, 22 Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2018-04-16 08:17:12 Miłkowski Paweł zał. nr 8 b wzór umowy część druga Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
Drukuj Liczba odwiedzin: 9698857

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl