Alt + 9

Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Rejestr zmian

Rejestr zmian w zamówieniu publicznym Ogłoszenie o postępowaniu na udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Remont łazienek i korytarzy w budynku Urzędu Miejskiego w Kłobucku”. (IR.271.025.2018.KB).

Ostatnia zmiana: 2018-08-07 09:50:39
Redaktor: Anna Pastuszka
Opis: Aktualizacja zamówienia
rejestr wszystkich zmian
Data Redaktor Element Opis
2018-08-07 09:50:39 Pastuszka Anna Ogłoszenie o postępowaniu na udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Remont łazienek i korytarzy w budynku Urzędu Miejskiego w Kłobucku”. (IR.271.025.2018.KB) Aktualizacja zamówienia
2018-05-07 13:54:05 Pastuszka Anna ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2018-04-23 11:04:21 Miłkowski Paweł Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2018-04-23 11:03:58 Miłkowski Paweł zmiana SIWZ Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2018-04-18 09:36:12 Miłkowski Paweł Zał_nr_9_Dokumentacja_projektowa Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2018-04-18 09:35:39 Miłkowski Paweł zał_nr_8_wzór_umowy_z_oświadczeniem_gwarancyjnym Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2018-04-18 09:35:23 Miłkowski Paweł zał_nr_7_oświadczenie_z_art_24_ust_1 Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2018-04-18 09:35:10 Miłkowski Paweł zał_nr_6_wykaz_osób Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2018-04-18 09:34:55 Miłkowski Paweł zał_nr_5_wykaz_robót Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2018-04-18 09:34:38 Miłkowski Paweł zał_nr_4_oświadczenie_o_przynależności_do_grupy_kapitałowej Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
Drukuj Liczba odwiedzin: 8230907

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl