Alt + 9

Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Rejestr zmian

Rejestr zmian w zamówieniu publicznym Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na usługę pn.: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pn.: „Zagospodarowanie terenu wokół budynku Urzędu Miejskiego w Kłobucku” wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz aktualizacją kosztorysów inwestorskich /Nr post.: IR.271.012.2020/.

Ostatnia zmiana: 2020-04-09 11:22:00
Redaktor: Anna Pastuszka
Opis: Powiązanie pliku z zamówienim
rejestr wszystkich zmian
Data Redaktor Element Opis
2020-04-09 11:22:00 Pastuszka Anna Zmiana treści SIWZ 09_04_2020r.pdf Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2020-04-07 15:53:39 Pastuszka Anna zał_nr_10.doc Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2020-04-07 13:59:49 Pastuszka Anna Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na usługę pn.: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pn.: „Zagospodarowanie terenu wokół budynku Urzędu Miejskiego w Kłobucku” wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz aktualizacją kosztorysów inwestorskich /Nr post.: IR.271.012.2020/ Aktualizacja zamówienia
2020-04-07 13:59:24 Pastuszka Anna zał_nr_12_klucz_publiczny.zip Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2020-04-07 13:59:17 Pastuszka Anna zał_nr_11_identyfikator_ postepowania.pdf Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2020-04-07 13:59:01 Pastuszka Anna zał_nr_9.pdf Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2020-04-07 13:58:53 Pastuszka Anna zał_nr_8.pdf Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2020-04-07 13:58:46 Pastuszka Anna zał_nr_7_Wzor_umowy.pdf Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2020-04-07 13:58:37 Pastuszka Anna zał_nr_6_oświadczenie_z _art_24_ust_1.doc Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2020-04-07 13:58:27 Pastuszka Anna zał_nr_5_wykaz_osób.doc Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
Drukuj Liczba odwiedzin: 8191257

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl