Alt + 9

Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Rejestr zmian

Rejestr zmian w zamówieniu publicznym Ogłoszenie o zamówieniu pn. „Zakup i dostawa ergonomicznego wyposażenia dla Urzędu Miejskiego w Kłobucku.” /IR.271.005.2021/.

Ostatnia zmiana: 2021-03-19 11:42:36
Redaktor: Anna Pastuszka
Opis: Powiązanie pliku z zamówienim
rejestr wszystkich zmian
Data Redaktor Element Opis
2021-03-19 11:42:36 Pastuszka Anna Zatwierdzenie SWZ.pdf Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2021-03-19 11:42:24 Pastuszka Anna Identyfikator postepowania miniportal.pdf Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2021-03-19 11:42:00 Pastuszka Anna Załącznik nr 4.3 PPU.pdf Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2021-03-19 11:41:51 Pastuszka Anna Załącznik nr 4.2 PPU.pdf Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2021-03-19 11:41:42 Pastuszka Anna Załącznik nr 4.1 PPU.pdf Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2021-03-19 11:41:33 Pastuszka Anna Załącznik nr 3.3 SOPZ.pdf Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2021-03-19 11:41:25 Pastuszka Anna Załącznik nr 3.2 SOPZ.pdf Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2021-03-19 11:41:16 Pastuszka Anna Załącznik nr 3.1 SOPZ.pdf Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2021-03-19 11:41:06 Pastuszka Anna Załącznik nr 2a.docx Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2021-03-19 11:40:58 Pastuszka Anna Załącznik nr 2.docx Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
Drukuj Liczba odwiedzin: 9700683

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl