Alt + 9

Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Posiedzenia Komisji

Termin posiedzenia komisji (2016-08-18)

Kłobuck, dnia 18.08.2016r.

RM. 0012.1. 007. 2016

Z  A  W  I  A  D  O  M  I  E  N  I  E


Uprzejmie zawiadamiam, że  w dniu 29.08.2016r / poniedziałek/ o  godz. 10:30 odbędzie się posiedzenie Komisji  Budżetu, Finansów, Handlu, Usług, Ochrony Środowiska w Sali Sesyjnej Urzędu Miejskiego w Kłobucku przy ul. 11 Listopada 6.

Proponowany  porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia, zmiany w porządku obrad.
2. Przyjęcie  protokołów :  
     - Nr  4/2016  z  dnia   20.06.2016r.  
     - Nr  5/2016  z  dnia   11.07.2016r.
     - Nr  6/2016  z  dnia   12.07.2016r.
     /projekty protokołów zostały  umieszczone  na  stronie  internetowej Urzędu Miejskiego
      Kłobuck  w   bip.gminaklobuck.pl/    >Rada Miejska  >Komisje Rady  
      -Komisja  Budżetu, Finansów, Handlu, Usług  i  Ochrony  Środowiska,
      -projekty protokołów z komisji,   -projekt protokołu Nr 4/2016  z  20.06.2016r.,
                                                                    projekt protokołu Nr 5/2016  z  11.07.2016r.,
                                                                    projekt protokołu Nr 6/2016  z  12.07.2016r.
3. Wypracowanie  opinii   do  projektu  uchwały  w  sprawie  udzielenia   pomocy
    finansowej  Powiatowi  Kłobuckiemu  przez   Gminę  Kłobuck.
4. Wypracowanie  opinii   do  projektu uchwały  w  sprawie   zmian  w  planie  budżetu
    na  rok  2016.
5. Wypracowanie  opinii   do  projektu  uchwały  w  sprawie  zmiany   uchwały   Nr
    149/XVIII/2015  Rady  Miejskiej  w Kłobucku  z  dnia  29 grudnia 2015 roku   w  sprawie
    przyjęcia  wieloletniej  prognozy    finansowej  na  lata  2016-2024  Gminy  Kłobuck.
6. Projekt uchwały w sprawie zawarcia porozumienia w sprawie zlecenia do realizacji
    zadania własnego Gminy Kłobuck w zakresie budowy kanalizacji w Białej ul. Polna
    Gminie Mykanów
7. Sprawy różne.

Przewodniczący Komisji – Janusz Soluch

Na  podstawie  art.25, ust 3 ustawy    
 z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie    
gminnym (  t.j. Dz.U.  z   2016 r.,  poz. 446)
-  proszę  o okazanie niniejszego zawiadomienia
Kierownictwu  zakładu  pracy  celem  
uzyskania  zwolnienia  z  pracy.

Redakcja aktualności (ID: 2989)Rejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 25881

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl