Kłobuck, dnia 04.05.2017r.
RM.0012.3.004.2017
Z A W I A D O M I E N I E
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 09 maja 2017r. (wtorek) o godz. 11:00 odbędzie się posiedzenie Komisji Edukacji Publicznej, Ochrony Zdrowia, Polityki Społecznej, Kultury, Sportu i Turystyki w Sali Nr 20 w budynku Urzędu Miejskiego w Kłobucku przy ul. Zamkowej 12
Proponowany porządek posiedzenia:
- Otwarcie posiedzenia, zmiany w porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu Nr 3/2017 z dnia 04.05.2017r. /projekt protokołu został umieszczony na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w bip.gminaklobuck.pl/ >Rada Miejska >Komisje Rady -Komisja Edukacji Publicznej, Ochrony Zdrowia, Polityki Społecznej, Kultury, Sportu i Turystyki, projekty protokołów z komisji, -projekt protokołu Nr 3/2017 z 04.05.2017r.
- Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji nauczycieli Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kłobucku - RM.152.001.2017
- Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie utworzenia Żłobka Gminnego w Kłobucku.
- Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie nadania statutu Żłobkowi Gminnemu w Kłobucku.
- Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie określenia kryteriów wraz z przyznaną liczbą punktów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym przy przyjęciu kandydatów zamieszkałych poza obwodem publicznej szkoły podstawowej do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kłobuck oraz określenia dokumentów niezbędnych do ich prowadzenia.
- Wypracowanie opinii do projektu uchwały uchwały w sprawie określenia kryteriów wraz z przyznaną liczbą punktów branych pod uwagę na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kłobuck oraz określenia dokumentów niezbędnych do ich potwierdzenia.
- Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr 246/XXVII/2016 Rady Miejskiej w Kłobucku z dnia 22 listopada 2016 roku w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji ze środków budżetu gminy na prowadzenie szkoły publicznej przez osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego lub osoby fizyczne oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystywania.
- Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr 247/XXVII/2016 Rady Miejskiej w Kłobucku z dnia 22 listopada 2016 roku w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji ze środków budżetu gminy na prowadzenie niepublicznych przedszkoli i innych niepublicznych form wychowania przedszkolnego oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystywania.
- Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr 202/XXIII/2016 Rady Miejskiej w Kłobucku z dnia 12 lipca 20016r. w sprawie wprowadzenia na terenie Gminy Kłobuck Programu dla rodzin wielodzietnych „Gmina Kłobuck dla rodziny – Karta Dużej Rodziny”.
- Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie Gminy Kłobuck.
- Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr 232/XXVII/2016 Rady Miejskiej w Kłobucku z dnia 22.11.2016r. w sprawie uchwalenia gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych na 2017r.
- Sprawozdanie z realizacji „Gminnego programu wspierania rodziny na lata 2015-2017” za rok 2016. /sprawozdanie zostało umieszczone na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w BIP bip.gminaklobuck.pl/ w zakładce Sprawozdania.
- Ocena zasobów pomocy społecznej za rok 2016. /ocena została umieszczone na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w BIP bip.gminaklobuck.pl/ w zakładce Sprawozdania.
- Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Kłobuck z organizacjami pozarządowymi za 2016rok. /sprawozdanie zostało umieszczone na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w BIP bip.gminaklobuck.pl/ w zakładce Sprawozdania.
- Analiza bieżącej działalności Biblioteki Publicznej oraz jej filii.
- Zapoznanie się z naborem do klas pierwszych szkół podstawowych i przedszkoli w roku szkolnym 2017/2018.
- Sprawy różne.
Przewodniczący Komisji Tomasz Kasprzyk
Na podstawie art. 25, ust. 3 ustawy
z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie
Gminnym ( Dz.U. z 2016.r., poz 446 z późn.zm.)
- proszę o okazanie niniejszego zawiadomienia
Kierownictwu zakładu pracy celem
uzyskania zwolnienia z pracy.