Alt + 9

Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Posiedzenia Komisji

Termin posiedzenia komisji (2017-01-25)

Kłobuck, dnia 25.01.2017r.

RM.0012.2.001.2017

Z A W I A D O M I E N I E

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 27.01.2017r. (piątek) o godz. 8:00 w Sali Sesyjnej Urzędu Miejskiego w Kłobucku przy ul. 11 Listopada 6 odbędzie się posiedzenie Komisja Zagospodarowania Przestrzennego, Rolnictwa, Infrastruktury Komunalnej, Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego.

Proponowany porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie posiedzenia, zmiany w porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu Nr 10 z posiedzenia komisji w dniu 22.12.2016r. 
  3. Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie przyjęcia Strategii Rozwoju Gminy Kłobuck na lata 2016-2026/ /Strategię umieszczono na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w BIP bip.gminaklobuck.pl >Rada Miejska >Uchwały Rady Miejskiej >projekty uchwał> projekty uchwał na XXIX sesję (07.02.2017r.)
  4. Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie zmiany Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami Gminy Kłobuck na lata 2014-2017r
  5. Wypracowanie opinii do projekt uchwały w sprawie nadania nazwy drodze wewnętrznej położonej na terenie miejscowości Biała – ulica Królewska. 
  6. Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie nadania nazwy drodze wewnętrznej położonej na terenie miejscowości Biała – ulica Spacerowa.
  7. Wypracowanie opinii do projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wynajęcie nieruchomości stanowiących własność Gminy Kłobuck przekazanych w nieodpłatne użytkowanie Miejskiemu Ośrodkowi Kultury im. Wł. Sebyły w Kłobucku na okres 3 lat na rzecz dotychczasowych najemców.
  8. Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie nieruchomości.
  9. Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie części nieruchomości stanowiących własność Gminy Kłobuck na okres 3 lat, na rzecz dotychczasowego dzierżawcy.
  10. Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie sprzedaży w drodze bezprzetargowej nieruchomości wchodzących w skład gminnego zasobu nieruchomości na rzecz właścicieli nieruchomości przyległych.
  11. Opracowanie planu pracy komisji na I półrocze 2017r
  12. Przyjęcie sprawozdania z pracy komisji za rok 2016r 
  13. Sprawy różne 
  • rozpatrzenie 4 wniosków właścicieli nieruchomości gruntowych położonych w Kłobucku obręb Przybyłów dotyczących wykupu gruntu przeznaczonego do poszerzenia i budowy drogi gminnej ul. Granicznej. 
  • rozpatrzenie wniosku Firmy Karwala Spółka Komandytowa w sprawie nabycia prawa własności nieruchomości ozn jako działki 3/8 i 3/10 położonych w Kłobucku przy ul. Wojska Polskiego przez dotychczasowego użytkownika wieczystego. 
  • rozpatrzenie wniosku w sprawie zakupu na mienie gminy pasa gruntu o szerokości około 3 m stanowiącego część działki nr 63, 62/2 i 62/1 położonych w Lgocie z przeznaczeniem pod poszerzenia drogi gminnej ul. Górnej.
  • rozpatrzenie wniosku grupy osób w sprawie zmiany granic terenu realizacji miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w Lgocie i Białej z uwagi na uzasadnioną kolizję planowanej drogi 2KDL3 z funkcjonującym Zakładem Mięsnym poprzez wyłączenie w/w drogi oraz terenów 3MN położonych wzdłuż ul. Jasnogórskiej.
  • rozpatrzenie wniosku Sołtysa Gruszewni wraz z pismem mieszkańców Gruszewni o podjęcie działań zmierzających do przedłużenia drogi ul. Kmicica do granic wsi Libidza oraz wykupienie przez gminę działki nr 187/2 w celu wykonania połączenia drogi krajowej z ul. Kmicica. 
  • rozpatrzenie wniosków złożonych do Burmistrza w sprawie poszerzenia granic terenu dla których rozpoczęto opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy Kłobuck terenów położonych w Białej wyznaczonych w Uchwale Nr 177/XX/2016r Rady Miejskiej w Kłobucku z dnia 30.03.2016r. 
  • rozpatrzenie wniosku Radnego M. Woźniaka w sprawie zamontowania lustra drogowego na ul. Nadrzecznej w Białej.

 Przewodniczący Komisji Witold Dominik


Na podstawie art.25, ust 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku
o samorządzie Gminnym ( Dz.U. z 2016 poz 446 tj.)
- Proszę o okazanie niniejszego zawiadomienia
Kierownictwu zakładu pracy celem uzyskania zwolnienia z pracy.

Redakcja aktualności (ID: 3256)Rejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 20546

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl