Kłobuck, dnia 25.01.2017r.
RM.0012.2.001.2017
Z A W I A D O M I E N I E
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 27.01.2017r. (piątek) o godz. 8:00 w Sali Sesyjnej Urzędu Miejskiego w Kłobucku przy ul. 11 Listopada 6 odbędzie się posiedzenie Komisja Zagospodarowania Przestrzennego, Rolnictwa, Infrastruktury Komunalnej, Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego.
Proponowany porządek posiedzenia:
- Otwarcie posiedzenia, zmiany w porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu Nr 10 z posiedzenia komisji w dniu 22.12.2016r.
- Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie przyjęcia Strategii Rozwoju Gminy Kłobuck na lata 2016-2026/ /Strategię umieszczono na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w BIP bip.gminaklobuck.pl >Rada Miejska >Uchwały Rady Miejskiej >projekty uchwał> projekty uchwał na XXIX sesję (07.02.2017r.)
- Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie zmiany Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami Gminy Kłobuck na lata 2014-2017r
- Wypracowanie opinii do projekt uchwały w sprawie nadania nazwy drodze wewnętrznej położonej na terenie miejscowości Biała – ulica Królewska.
- Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie nadania nazwy drodze wewnętrznej położonej na terenie miejscowości Biała – ulica Spacerowa.
- Wypracowanie opinii do projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wynajęcie nieruchomości stanowiących własność Gminy Kłobuck przekazanych w nieodpłatne użytkowanie Miejskiemu Ośrodkowi Kultury im. Wł. Sebyły w Kłobucku na okres 3 lat na rzecz dotychczasowych najemców.
- Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie nieruchomości.
- Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie części nieruchomości stanowiących własność Gminy Kłobuck na okres 3 lat, na rzecz dotychczasowego dzierżawcy.
- Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie sprzedaży w drodze bezprzetargowej nieruchomości wchodzących w skład gminnego zasobu nieruchomości na rzecz właścicieli nieruchomości przyległych.
- Opracowanie planu pracy komisji na I półrocze 2017r
- Przyjęcie sprawozdania z pracy komisji za rok 2016r
- Sprawy różne
- rozpatrzenie 4 wniosków właścicieli nieruchomości gruntowych położonych w Kłobucku obręb Przybyłów dotyczących wykupu gruntu przeznaczonego do poszerzenia i budowy drogi gminnej ul. Granicznej.
- rozpatrzenie wniosku Firmy Karwala Spółka Komandytowa w sprawie nabycia prawa własności nieruchomości ozn jako działki 3/8 i 3/10 położonych w Kłobucku przy ul. Wojska Polskiego przez dotychczasowego użytkownika wieczystego.
- rozpatrzenie wniosku w sprawie zakupu na mienie gminy pasa gruntu o szerokości około 3 m stanowiącego część działki nr 63, 62/2 i 62/1 położonych w Lgocie z przeznaczeniem pod poszerzenia drogi gminnej ul. Górnej.
- rozpatrzenie wniosku grupy osób w sprawie zmiany granic terenu realizacji miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w Lgocie i Białej z uwagi na uzasadnioną kolizję planowanej drogi 2KDL3 z funkcjonującym Zakładem Mięsnym poprzez wyłączenie w/w drogi oraz terenów 3MN położonych wzdłuż ul. Jasnogórskiej.
- rozpatrzenie wniosku Sołtysa Gruszewni wraz z pismem mieszkańców Gruszewni o podjęcie działań zmierzających do przedłużenia drogi ul. Kmicica do granic wsi Libidza oraz wykupienie przez gminę działki nr 187/2 w celu wykonania połączenia drogi krajowej z ul. Kmicica.
- rozpatrzenie wniosków złożonych do Burmistrza w sprawie poszerzenia granic terenu dla których rozpoczęto opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy Kłobuck terenów położonych w Białej wyznaczonych w Uchwale Nr 177/XX/2016r Rady Miejskiej w Kłobucku z dnia 30.03.2016r.
- rozpatrzenie wniosku Radnego M. Woźniaka w sprawie zamontowania lustra drogowego na ul. Nadrzecznej w Białej.
Przewodniczący Komisji Witold Dominik
Na podstawie art.25, ust 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku
o samorządzie Gminnym ( Dz.U. z 2016 poz 446 tj.)
- Proszę o okazanie niniejszego zawiadomienia
Kierownictwu zakładu pracy celem uzyskania zwolnienia z pracy.