Kłobuck, dnia 12.04.2018r.
RM.0012.2.003.2018
Z A W I A D O M I E N I E
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 17.04.2018r. (wtorek) o godz. 8:00 w Sali Sesyjnej Urzędu Miejskiego w Kłobucku przy ul. 11 Listopada 6 odbędzie się posiedzenie Komisji Zagospodarowania Przestrzennego, Rolnictwa, Infrastruktury Komunalnej, Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego.
Proponowany porządek posiedzenia:
- Otwarcie posiedzenia, zmiany w porządku obrad,
- Przyjęcie protokołu Nr 2 z posiedzenia komisji w dniu 20.03.2018r. /projekt protokołu został umieszczony na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Kłobucku w BIPbip.gminaklobuck.pl/
- Informacja dotycząca podjętych działań w celu doprowadzenia do zgodności z przepisami obiektów gminnych, w których występuje zagrożenie życia i mienia, spowodowane niespełnieniem przez te obiekty warunków bezpieczeństwa pożarowego, zgodnie z decyzjami (postanowieniami, stanowiskami) PPSP w Kłobucku.
- Rozpatrzenie skargi na Dyrektora Zarządu Dróg i Gospodarki Komunalnej w Kłobucku ozn. nr. Or.1510.1.001.2018
- Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia sezonu kapielowego oraz wykazu kąpielisk na rok 2018 na terenie Gminy Kłobuck.
- Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie nieruchomości.
- Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nadania nazwy drodze wewnętrznej położonej w Kłobucku – ul. Brzozowa.
- Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nadania nazwy drodze wewnętrznej położonej w Białej – ulica Dworska.
- Sprawy różne;
- wypracowanie opinii w zakresie zasadności przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kłobuck obejmującego m.in. tereny położone w Białej -obręby Biała Górna i Biała Dolna, przez które wyznaczono trasę przekładki rurociagu paliwowego. (rejestry wniosków do wglądu w Biurze Rady Miejskiej).
- rozpatrzenie wniosku Firmy Losten Inwestments Sp. z.o.o Warszawa w sprawie zmiany zapisów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, uchwalonego uchwałą Nr 28/III/2010 Rady Miejskiej w Kłobucku z dnia 28.12.2010r.
- wypracowanie opinii, co do zasadności wprowadzenia zmian w stałej organizacji vruchu na ul. ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Kłobucku w związku z licznymi uwagami mieszkańców dotyczącymi nieprawidłowego parkowania pojazdów oraz utrudnionym ruchem kołowo – pieszym.
- rozpatrzenie wniosku dot. ewentualnego przekazania w drodze darowizny na cele publiczne na rzecz Miejskiego Ośrodka Kultury im Wł. Sebyły i Biblioteki Publicznej Gminy Kłobuck im. J. Długosza nieruchomości stanowiących własność gminy, które pozostają we władaniu ww jednostek.
Przewodniczący Komisji Witold Dominik
Na podstawie art.25, ust 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku
o samorządzie Gminnym ( Dz.U. z 2017 poz 1875 z poźn. zm.)
- Proszę o okazanie niniejszego zawiadomienia
Kierownictwu zakładu pracy celem uzyskania zwolnienia z pracy.