Alt + 9

Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Rejestr zmian

Rejestr zmian w zamówieniu publicznym ZAPYTANIE OFERTOWE na zakup i dostawę pomocy dydaktycznych podzielonych na części asortymentowe dla Szkoły Podstawowej Nr 1, Szkoły Podstawowej Nr 2 i Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kłobucku w ramach projektu „Nowa jakość edukacji w Gminie Kłobuck” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020” /Nr post.: EK.2600.03.2020/.

Ostatnia zmiana: 2020-06-30 07:59:01
Redaktor: Anna Pastuszka
Opis: Aktualizacja zamówienia
rejestr wszystkich zmian
Data Redaktor Element Opis
2020-06-30 07:59:01 Pastuszka Anna ZAPYTANIE OFERTOWE na zakup i dostawę pomocy dydaktycznych podzielonych na części asortymentowe dla Szkoły Podstawowej Nr 1, Szkoły Podstawowej Nr 2 i Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kłobucku w ramach projektu „Nowa jakość edukacji w Gminie Kłobuck” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020” /Nr post.: EK.2600.03.2020/ Aktualizacja zamówienia
2020-06-30 07:56:46 Pastuszka Anna ZAPYTANIE OFERTOWE na zakup i dostawę pomocy dydaktycznych podzielonych na części asortymentowe dla Szkoły Podstawowej Nr 1, Szkoły Podstawowej Nr 2 i Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kłobucku w ramach projektu „Nowa jakość edukacji w Gminie Kłobuck” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020” /Nr post.: EK.2600.03.2020/ Aktualizacja zamówienia
2020-06-19 12:12:05 Pastuszka Anna zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2020-06-16 15:23:55 Pastuszka Anna protokół z otwarcia ofert.pdf Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2020-06-10 11:45:53 Pastuszka Anna odpowiedź na zapytanie z dn. 10.06.2020r. Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2020-06-04 14:43:46 Pastuszka Anna Załącznik nr 6 – Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2020-06-04 14:43:27 Pastuszka Anna Załącznik nr 5 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2020-06-04 14:42:51 Pastuszka Anna Załącznik nr 4 – Formularz cenowy Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2020-06-04 14:42:29 Pastuszka Anna Załącznik nr 3 – Formularz oferty Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
2020-06-04 14:42:15 Pastuszka Anna Załącznik nr 2 – Wzór umowy Powiązanie pliku z zamówienim
zobacz rejestr zmian pliku
Drukuj Liczba odwiedzin: 2538250

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl