Alt + 9

Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Postępowania wszczęte

Temat Zawartość
Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Kłobuck 
Osoba odpowiedzialna za treść:  
Osoba wprowadzająca: Anna Pastuszka 
Numer postępowania: OR.2630.1.2020 
Przedmiot zamówienia: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na usługi społeczne o wartości poniżej 750 000 EURO, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2021 r. - w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 t.j.) na rzecz Urzędu Miejskiego w Kłobucku /Nr post. OR.2630.1.2020/ 
Rodzaj zamówienia: Usługi  
Tryb postępowania: z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.)  
Data ogłoszenia: 2020-12-18 
Termin składania ofert: 2020-12-30 
SIWZ:  
Zapytania i odpowiedzi:  
Uwagi: Termin składania ofert: 30.12.2020r. godz. 11:00 
  Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
Kategoria: Powiązane pliki [ 8 ]
ogłoszenie o zamówieniu ogłoszenie o zamówieniu
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 211
20-12-18 14:22
Pastuszka Anna
1.07MB
załącznik 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 235
20-12-18 14:23
Pastuszka Anna
2.67MB
załącznik 2 - formularz ofertowy załącznik 2 - formularz ofertowy
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 241
20-12-18 14:23
Pastuszka Anna
652.34KB
załącznik 3 - formularz rzeczowo-cenowy załącznik 3 - formularz rzeczowo-cenowy
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 263
20-12-18 14:24
Pastuszka Anna
258.13KB
załącznik 4 - klauzula informacyjna RODO załącznik 4 - klauzula informacyjna RODO
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 214
20-12-18 14:24
Pastuszka Anna
511.94KB
odpowiedzi na pytania i zmiana terminu składania ofert odpowiedzi na pytania i zmiana terminu składania ofert
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 254
20-12-28 14:56
Pastuszka Anna
1.55MB
informacja z otwarcia ofert.pdf informacja z otwarcia ofert.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 251
20-12-30 13:41
Pastuszka Anna
170.7KB
informacja o udzieleniu zamówienia.pdf informacja o udzieleniu zamówienia.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 245
21-01-05 13:42
Pastuszka Anna
159.09KB
Drukuj Liczba odwiedzin: 462578

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl