Alt + 9

Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Samodzielne stanowisko ds. Rozliczenia Projektu

Samodzielne stanowisko ds. rozliczenia projektu - Piotr Leszczyniak

  • tel. (34) 3174044
    e-mail:

Do podstawowego zakresu działania pracownika zatrudnionego na samodzielnym stanowisku pracy ds. rozliczenia projektu należy:

  1. realizacja zadań związanych z rozliczeniem projektu pn.: "Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie gminy Kłobuck poprzez budowę kanalizacji sanitarnej" współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności
    • pełny monitoring informacyjny w zakresie postępów w podłączaniu posesji do nowo wybudowanej sieci kanalizacyjnej,
    • współpraca z Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A w zakresie monitorowania podłączonych posesji,
    • monitorowanie i analiza efektu ekologicznego (wykazanie liczby mieszkańców korzystających z podłączenia do nowo wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej),
    • przygotowywanie analiz i raportów w części technicznej, zrealizowanych zadań,
    • prowadzenie dokumentacji dla instytucji kontrolujących oraz przedstawienie raportów z osiągniętych efektów i sprawozdań z realizacji zadania,
    • nadzór nad zachowaniem trwałości projektu,
    • zapewnienie właściwego prowadzenia i przechowywania dokumentacji związanej ze zrealizowanym Projektem,
    • zapewnienie wglądu w dokumentację w celu przeprowadzenia działań kontrolnych,
    • utrzymanie współpracy z pozostałymi komórkami Urzędu w zakresie przypływu niezbędnych informacji związanych ze zrealizowanym Projektem.
  2. dokonywanie opłat za umieszczenie w pasie drogowym dróg powiatowych i drogi krajowej urządzeń obcych;
  3. dokonywanie opłat za korzystanie ze środowiska nałożonych na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2011 r. Prawo ochrony środowiska;
  4. nadzór nad złożoną w Urzędzie Marszałkowskim dokumentacją pozwalającą na zmianę aglomeracji, dokonywanie korekty bądź uzupełnianie wniosku;
  5. przekazywanie Marszałkowi Województwa Śląskiego sprawozdań z realizacji Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych;
  6. realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem 11 szt. separatorów oczyszczających wody opadowe spływające do rzeki Biała Oksza;
  7. realizacja zadań wynikających z pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie wód opadowych do rzeki Biała Oksza;
  8. przygotowywanie przeglądów okresowych i eksploatacyjnych, kompleksowego czyszczenia oraz wykonywania badań próbek ścieków wypływających z wylotów kanałów deszczowych;
  9. przeprowadzanie okresowych przeglądów zastawek zamontowanych na wylotach separatorów.

Redakcja strony: Samodzielne stanowisko ds. Rozliczenia ProjektuRejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 1029

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl