Alt + 9

Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Struktura urzędu



Do wspólnych zadań wydziałów, Urzędu Stanu Cywilnego, samodzielnych stanowisk pracy i komórek organizacyjnych należy, w szczególności:

  1. przygotowywanie dokumentów zgodnie z przepisami prawa i z interesem gminy;
  2. przygotowywanie projektów uchwał rady i innych materiałów oraz projektów zarządzeń burmistrza, a także projektów sprawozdań z ich wykonania;
  3. przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i innych dokumentów w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
  4. opracowywanie materiałów do projektu budżetu oraz materiałów do sprawozdań z jego realizacji;
  5. właściwa i terminowa realizacja zadań określonych w budżecie gminy;
  6. organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie działania wydziału;
  7. przestrzeganie zasad oszczędności, gospodarności i dyscypliny budżetowej;
  8. przygotowywanie i przekazywanie do wprowadzenia informacji do Biuletynu Informacji Publicznej;
  9. przygotowywanie projektów umów z instytucjami i podmiotami gospodarczymi;
  10. przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, wnioski i petycje – zgodnie z odrębnymi uregulowaniami;
  11. podejmowanie inicjatyw w zakresie rozwiązywania problemów społeczno-gospodarczych gminy;
  12. współdziałanie z innymi pracownikami urzędu oraz współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy, jednostkami pomocniczymi gminy, związkami oraz w toku realizacji porozumień komunalnych;
  13. w przypadku wprowadzenia stanu nadzwyczajnego udzielanie natychmiastowej pomocy Pełnomocnikowi ds. Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie realizacji jego zadań;
  14. realizowanie zadań obronnych oraz przedsięwzięć wynikających z potrzeb obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego;
  15. przygotowywanie materiałów i dokumentów niezbędnych do występowania o środki z funduszy strukturalnych oraz rezerw celowych budżetu państwa i ich rozliczania;
  16. współdziałanie z Administratorem Bezpieczeństwa Informacji i jego Zastępcą oraz Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych;
  17. realizacja zadań dotyczących dostępu do informacji publicznej z uwzględnieniem spraw wynikających z ustawy o finansach publicznych;
  18. planowanie i realizowanie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
  19. sporządzanie sprawozdań oraz analiz bieżących informacji dotyczących realizacji poszczególnych zadań, w tym sprawozdań z udzielania pomocy publicznej przedsiębiorcom w ramach spraw prowadzonych przez wydział lub komórkę organizacyjną;
  20. prowadzenie rejestrów, których obowiązek tworzenia wynika z przepisów prawa lub uregulowań wewnętrznych;
  21. wykonywanie innych niezbędnych czynności warunkujących prawidłową pracę urzędu.

Redakcja strony: Struktura urzęduRejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 7891

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl