przeprowadzanie kontroli warunków pracy i przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;
bieżące informowanie o stwierdzonych zagrożeniach;
przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy;
udział w opracowywaniu modernizacji i rozwoju urzędu oraz ocena tych planów;
udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy;
udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części;
przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy;
udział w opracowaniu dokumentów dotyczących BHP w urzędzie;
opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy;
udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy;
prowadzenie rejestrów, kompletowanie przechowywanie dokumentów z zakresu spraw BHP;
doradztwo w zakresie stosowania przepisów zasad BHP;
udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą;
doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe.
Redakcja strony: Samodzielne stanowisko – Służba BHPRejestr zmian
Podmiot udostępniający informację:Urząd Miejski w Kłobucku
Pierwsza publikacja:Miłkowski Paweł2017-12-18 12:07:37