Alt + 9

Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Samodzielne stanowisko pracy ds. kontroli wewnętrznej

 

Do zakresu działania pracownika zatrudnionego na samodzielnym stanowisku pracy ds. kontroli wewnętrznej należy:

  1.  przeprowadzanie kontroli przestrzegania realizacji procedur w zakresie celowości zaciągania zobowiązań finansowych i dokonywania wydatków przez gminne jednostki organizacyjne oraz samorządowe instytucje kultury, działające na terenie Gminy Kłobuck; przy czym kontrole te realizowane są zgodnie z rocznym planem kontroli i obejmują w każdym roku co najmniej 5% wydatków podległych jednostek organizacyjnych Gminy;
  2. przeprowadzanie kontroli nie wynikających z rocznego planu kontroli, na podstawie upoważnienia burmistrza;
  3. koordynowanie działalności kontrolnej w tym gromadzenie materiałów dotyczących kontroli i organizowanie – na polecenie burmistrza – zespołów kontroli.

Redakcja strony: Samodzielne stanowisko pracy ds. kontroli wewnętrznejRejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 2

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl