Alt + 9

Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Informacje o przedsięwzięciach mogących pogorszyć stan środowiska oraz obwieszczenia o inwestycjach celu publicznego

Informacje o przedsięwzięciach mogących pogorszyć stan środowiska oraz obwieszczenia o inwestycjach celu publicznego (2018-01-10)

Kłobuck, 2018.01.10

GPN.6733.26.2017.GB

OBWIESZCZENIE

Na podstawie  art. 53   ust. 1  ustawy  z  dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym  (Dz. U. z 2017 r. poz. 1073  z późn. zm.) zawiadamia się, że na wniosek  Gminy Kłobuck, reprezentowanej przez Burmistrza Kłobucka, w imieniu której działa pełnomocnik Pan Tomasz Soluch, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie oświetlenia drogowego ul. Górnej w Gruszewni na terenie działek o nr ewid.: 300, 301/2, 270, 271/2, 272/1, 245, 273/1 (obręb Gruszewnia) oraz  na terenie działki o nr ewid. 60/1 (obręb Lgota).    
Zainteresowani mogą w Urzędzie Miejskim w Kłobucku 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada nr 6 (pokój  Nr 32) w terminie 7 dni od daty ukazania się  obwieszczenia na tablicy ogłoszeń oraz   Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Kłobucku zapoznać się z zamierzeniami inwestycyjnymi wnioskodawcy oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia  i wnioski.
Jednocześnie zawiadamia się, że tutejszy urząd działając w trybie art. 53 ust 4 ustawy  z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wystąpił do odpowiednich jednostek z prośbą o uzgodnienie w/wym. inwestycji (pisma do wglądu  w aktach tut. urzędu).
Na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej  o  każdej zmianie swojego adresu.  W razie zaniedbania w/wym obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowy adres ma skutek prawny.
    
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego podaje się do publicznej wiadomości:
1. Tablica ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kłobucku
2. Tablica ogłoszeń w Sołectwach: Gruszewnia, Lgota
3. Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Kłobucku  

Z up. Burmistrza
Kierownik Wydziału Gospodarki Przestrzennej
i Gospodarki Nieruchomościami
mgr inż. Alina Jagielska

  Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
Kategoria: Powiązane pliki [ 1 ]
tekst obwieszczenia - skan tekst obwieszczenia - skan
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 246
18-01-12 11:42
Miłkowski Paweł
276.65KB

Redakcja aktualności (ID: 3814)Rejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 308468

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl