Klawisze Dostępności
Informacje o przedsięwzięciach mogących pogorszyć stan środowiska oraz obwieszczenia o inwestycjach celu publicznego (2018-05-18)
Kłobuck, 2018.05.18
GPN.6733.04.2018.GB
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1073 z późn. zm.) zawiadamia się, że na wniosek osoby fizycznej, została wydana decyzja Burmistrza Kłobucka o znaku GPN.6733.04.2018.GB z dnia 18.05.2018 r. o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu
publicznego na terenie działek nr ewid.: 609, 135/3, 135/4, 124/1, 136, położonych w Kłobucku, obręb Zakrzew, dla zamierzenia inwestycyjnego, polegającego na budowie odcinka sieci wodociągowej w ul. Błotnej.
Z treścią decyzji można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kłobucku, 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada nr 6 (pok. 32).
Od niniejszej decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Częstochowie za pośrednictwem Burmistrza Kłobucka w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszej decyzji lub zapoznania się z treścią obwieszczenia, które zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2017 poz. 1257 z późn. zm.) uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Na podstawie art. 53 ust. 6 cytowanej ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym odwołanie od decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie.
Na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu.
Na podstawie art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne na właścicielu nieruchomości ciąży obowiązek aktualizacji danych adresowych w bazie ewidencji gruntów i budynków.
W razie zaniedbania w/wym obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowy adres ma skutek prawny.
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego podaje się do publicznej wiadomości:
Z up. Burmistrza
Kierownik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Gospodarki Nieruchomościami
mgr inż. Alina Jagielska
Nazwa pliku | Publikacja | Rozmiar | ||
---|---|---|---|---|
Kategoria: Powiązane pliki [ 1 ] | ||||
tekst obwieszczenia - skan
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 226
|
18-05-18 13:40 Miłkowski Paweł |
538.18KB | ||
Redakcja aktualności (ID: 4019)Rejestr zmian
Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl