Klawisze Dostępności
Informacje o przedsięwzięciach mogących pogorszyć stan środowiska oraz obwieszczenia o inwestycjach celu publicznego (2019-01-17)
Kłobuck, 2019.01.17
GPN.6733.13.2018.GB
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1945 z późn. zm.) Burmistrz Kłobucka zawiadamia, że na wniosek Gminy Kłobuck ul. 11 Listopada 6, 42-100 Kłobuck, w imieniu której działa pełnomocnik Pan Tomasz Soluch reprezentujący: WEGA-SELEKT S.C., Al. Wyzwolenia 9 lok. 27, 42-224 Częstochowa została wydana decyzja Burmistrza Kłobucka o znaku GPN.6733.13.2017.GB z dnia 17.01.2019 r.:
I. o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia inwestycyjnego polegającego na budowie linii oświetlenia drogowego w Kłobucku (obręb Zagórze) przy ul. Osiedlowej i ul. Wyszyńskiego na terenie obejmującym działki nr ewid.: 1060/61, 1060/62, 1060/63, 1060/64, 1060/65, 1060/66, 1060/67, 1060/68, 1060/165, 1060/134, 1060/130, 1060/173, 1060/135, 1060/151, 1060/149, 1060/132, 1060/131, 1060/150, 1060/133,
II. o umorzeniu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie działek o nr ewid.: 1060/94, 1060/37, 1060/11.
Z treścią decyzji można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kłobucku 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada nr 6 (pok. 32).
Od niniejszej decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Częstochowie za pośrednictwem Burmistrza Kłobucka w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszej decyzji lub zapoznania się z treścią obwieszczenia, które zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2018 r. poz. 2096 t.j. z dnia 2018.11.05) uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Na podstawie art. 53 ust. 6 cytowanej ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym odwołanie od decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie.
Na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu.
Na podstawie art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne a właścicielu nieruchomości ciąży obowiązek aktualizacji danych adresowych w bazie ewidencji gruntów i budynków.
W razie zaniedbania w/wym obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowy adres ma skutek prawny.
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego podaje się do publicznej wiadomości:
Z up. Burmistrza
Kierownik Wydziału Gospodarki Przestrzennej
i Gospodarki Nieruchomościami
mgr inż. Alina Jagielska
Nazwa pliku | Publikacja | Rozmiar | ||
---|---|---|---|---|
Kategoria: Powiązane pliki [ 1 ] | ||||
tekst obwieszczenia - skan
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 251
|
19-01-18 12:24 Miłkowski Paweł |
625.94KB | ||
Redakcja aktualności (ID: 4350)Rejestr zmian
Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl