Alt + 9

Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Informacje o przedsięwzięciach mogących pogorszyć stan środowiska oraz obwieszczenia o inwestycjach celu publicznego

Informacje o przedsięwzięciach mogących pogorszyć stan środowiska oraz obwieszczenia o inwestycjach celu publicznego (2021-08-11)

                                                                                                                            Kłobuck, 11.08.2021

GPN.6733.13.2021

 

 

OBWIESZCZENIE

 

Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r., poz. 741) oraz art. 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735) Burmistrz Kłobucka zawiadamia, że na wniosek Gminy Kłobuck ul. 11 listopada 6, 42-100 Kłobuck, którą reprezentuje Pan Marian Kozik zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia polegającego na: "Budowie sieci elektroenergetycznej 0,4 kV oświetlenia ścieżki wzdłuż DK-43 w miejscowości Libidza" na działkach: 1032/1, 1033/3, 1033/5, 1034/1, 1037/1, 1038/1, 1039/1, 1090/1, 1050/1, 1051/1, 1052/5, 1052/3 obręb Libidza.

            Zainteresowani mogą w Urzędzie Miejskim w Kłobucku, ul. 11 Listopada 6, 42-100 Kłobuck (pokój 32) w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia zapoznać się z zamierzeniami inwestycyjnymi wnioskodawcy oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski.

            Na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu. W razie zaniedbania ww. obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowy adres ma skutek prawny.

            Burmistrz Kłobucka ul. 11 Listopada 6, 42-100 Kłobuck, jako administrator danych osobowych informuje, że dane osobowe osób fizycznych są przetwarzane w celu prowadzenia postępowania o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego. Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów obowiązującego prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.

Z pełną treścią klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych można zapoznać się na stronie internetowej urzędu: bip.gminaklobuck.pl

Z up. Burmistrza
Kierownik Wydziału Gospodarki Przestrzennej
i Gospodarki Nieruchomościami
 mgr inż. Alina Jagielska

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego podaje się do publicznej wiadomości:

  1. Tablica ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kłobucku.
  2. Tablica ogłoszeń Sołectwa Libidza.
  3. Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Kłobucku.
  Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
Kategoria: Powiązane pliki [ 1 ]
tekst obwieszczenia - skan.pdf tekst obwieszczenia - skan.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 110
21-08-11 14:22
Kardynał Katarzyna
326.1KB

Redakcja aktualności (ID: 5803)Rejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 302182

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl