Klawisze Dostępności
Informacje o przedsięwzięciach mogących pogorszyć stan środowiska oraz obwieszczenia o inwestycjach celu publicznego (2021-11-22)
Kłobuck, 22.11.2021
GPN.6733.18.2021
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r., poz. 741) oraz art. 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735) Burmistrz Kłobucka zawiadamia, że na wniosek Gminy Kłobuck z siedzibą przy ul. 11 Listopada 42-100 Kłobuck zostało wszczęte postępowanie o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na "budowie sieci elektroenergetycznej 0,4 kV oświetlenia drogowego w m-ci Kopiec przy ul. Parkowej" obejmującego działki o nr ewidencyjnym 28/6, 41, 188/2, 188/3, 219, 190/4, 190/5, 190/2, 191/10 obręb Kopiec.
Zainteresowani mogą w ciągu 7 dni licząc od daty podania do publicznej wiadomości obwieszczenia zapoznać się z zamierzeniami inwestycyjnymi wnioskodawcy oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski osobiście w Urzędzie Miejskim w Kłobucku z siedzibą przy ul. 11 Listopada lub pod numerem telefonu 34/3100187. W myśl art 49 Kodeksu postępowania administracyjnego zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
Na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu. W razie zaniedbania ww. obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowy adres ma skutek prawny.
Burmistrz Kłobucka ul. 11 Listopada 6, 42-100 Kłobuck, jako administrator danych osobowych informuje, że dane osobowe osób fizycznych są przetwarzane w celu prowadzenia postępowania o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego. Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów obowiązującego prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
Z pełną treścią klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych można zapoznać się na stronie internetowej urzędu: bip.gminaklobuck.pl
Z up. Burmistrza
Kierownik
Wydział Gospodarki Przestrzennej
i Gospodarki Nieruchomościami
mgr inż. Katarzyna Jasińska
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego podaje się do publicznej wiadomości:
1. Tablica ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kłobucku.
2. Tablica ogłoszeń sołectwa Kopiec.
3. Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Kłobucku.
Nazwa pliku | Publikacja | Rozmiar | ||
---|---|---|---|---|
Kategoria: Powiązane pliki [ 1 ] | ||||
obwieszczenie - skan
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 160
|
21-11-22 11:07 Pastuszka Anna |
351.58KB | ||
Redakcja aktualności (ID: 5941)Rejestr zmian
Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl