Alt + 9

Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Informacje o przedsięwzięciach mogących pogorszyć stan środowiska oraz obwieszczenia o inwestycjach celu publicznego

Informacje o przedsięwzięciach mogących pogorszyć stan środowiska oraz obwieszczenia o inwestycjach celu publicznego (2022-12-07)

Kłobuck, dn. 2022-12-07

GOR.6220.1.021.2022
GOR.KW-001065/22

O B W I E S Z C Z E N I E

        Burmistrz Kłobucka,  na podstawie art. 74 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U.2022.1029 z późn. zm.), w związku z art. 49 oraz art. 10 § 1 kpa (Dz.U.2022.2000 z późn. zm.) informuje, iż jest w posiadaniu dowodów i materiałów niezbędnych do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Budowa instalacji fotowoltaicznej 1,038 MW wraz z infrastrukturą umożliwiającą podłączenie do stacji transformatorowej – rozbudowa realizowanej instalacji 400 kWp” realizowanego na działkach o nr ewid. 6, 7/1, 7/2 obręb Borowianka  ul. Kopiecka.                                           
Postępowanie zostało wszczęte na wniosek złożony w dniu 20.09.2022r. przez FABO POLAK Sp. J. z siedzibą w Borowiance ul. Kopiecka 29.     
Ponadto informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją sprawy (wniosek, postanowienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Katowicach, opinia Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Kłobucku, opinia Dyrektora Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie) w terminie do dnia 2 stycznia 2023r., w Urzędzie Miejskim w Kłobucku, ul. Zamkowa 12, pok.  nr 22.                                                                                
W tym też terminie strony postępowania mają prawo wypowiedzenia się, co do zebranego materiału dowodowego.
Zgodnie z art. 49 § 2 Kpa zawiadomienie o wszczęciu postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

 

Z up. Burmistrza
Kierownik Wydziału
Gospodarki Komunalnej,
Ochrony Środowiska i Rolnictwa
mgr inż. Anna Grabowska-Graj

  Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
Kategoria: Powiązane pliki [ 1 ]
obwieszczenie - pdf obwieszczenie - pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 78
22-12-07 09:23
Pastuszka Anna
55.92KB

Redakcja aktualności (ID: 6442)Rejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 302002

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl