Klawisze Dostępności
Informacje o przedsięwzięciach mogących pogorszyć stan środowiska oraz obwieszczenia o inwestycjach celu publicznego (2023-10-18)
Kłobuck, 17.10.2023 r.
GPN.6733.07.2023.AD
GPN.KW.1363.2023
Z A W I A D O M I E N I E
o wszczęciu postępowania
Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późń. zm.) oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.) Burmistrz Kłobucka zawiadamia, że na wniosek Pana Artura Drabka zam. w Gruszewni przy ul. Górnej, 42-125 Kamyk, w imieniu którego występuje Pan Krystian Wiszard zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia polegającego na budowie odcinka sieci wodociągowej, przyjętego do realizacji na działkach o nr ewid.: 261/1, 262/21, 263/21 i 276/6 obręb Gruszewnia, w miejscowości Gruszewnia przy ul. Górnej.
W związku z powyższym informuję, że terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia w Urzędzie Miejskim w Kłobucku przy ul. 11 Listopada 6 można zapoznać się z zamierzeniami inwestycyjnymi wnioskodawcy oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski osobiście bądz pod numerem telefonu 34/3100187.
Pouczenie
Na podstawie art. 41 Kodeksu postępowania administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu.
W razie zaniedbania w/w obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowy adres ma skutek prawny.
Burmistrz Kłobucka – Urząd Miejski w Kłobucku z siedzibą: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada 6, jako administrator danych osobowych informuje, że dane osobowe osób fizycznych są przetwarzane w celu prowadzenia postępowania o ustalenie lokalizacji lokalizacji inwestycji celu publicznego. Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów obowiązującego prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
Str. Nr 2 – klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych – RODO.
Z up. Burmistrza
Kierownik Wydziału Gospodarki Przestrzennej
i Gospodarki Nieruchomościami
mgr inż. Katarzyna Jasińska
Otrzymują:
1. Strony wg karty doręczeń.
2. Aa.
Nazwa pliku | Publikacja | Rozmiar | ||
---|---|---|---|---|
Kategoria: Powiązane pliki [ 2 ] | ||||
zawiadomienie - skan
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 56
|
23-10-18 12:44 Pastuszka Anna |
275.02KB | ||
klauzula informacyjna - RODO - pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 50
|
23-10-18 12:44 Pastuszka Anna |
54.76KB | ||
Redakcja aktualności (ID: 6593)Rejestr zmian
Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl