Alt + 9

Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Informacje o przedsięwzięciach mogących pogorszyć stan środowiska oraz obwieszczenia o inwestycjach celu publicznego

Informacje o przedsięwzięciach mogących pogorszyć stan środowiska oraz obwieszczenia o inwestycjach celu publicznego (2025-06-18)


                                                                                                                                    Kłobuck, 16.06.2025 r.
GPN.6733.06.2025.AD

                                                                  ZAWIADOMIENIE
                        o  wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

    Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.) oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572) Burmistrz Kłobucka zawiadamia, że na wniosek Pani Joanny Dąbrowskiej, reprezentowanej przez Panią Joannę Soluch - Kocik, została wydana decyzja administracyjna o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia inwestycyjnego polegającego na budowie odcinka sieci wodociągowej, na terenie obejmującym działkę o nr ewid. 626/21 obręb Kamyk, położonym w Kamyku.
Z treścią decyzji można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego  w Kłobucku, przy ul. 11 Listopada 6, 42-100 Kłobuck. 
    Od niniejszej decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Częstochowie na pośrednictwem Burmistrza Kłobucka w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszej decyzji lub zapoznania się z treścią zawiadomienia, które zgodnie z art.49 Kodeksu postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Na podstawie art 53 ust. 6 cytowanej ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym odwołanie od decyzji powinno określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazania dowodów uzasadniających to żądanie.    
          Na podstawie art. 22 ust.2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, na właścicielu nieruchomości ciąży obowiązek aktualizacji danych adresowych w bazie ewidencji gruntów i budynków. 
W razie zaniedbania ww. obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowy adres ma skutek prawny.
    
Pouczenie
    Na podstawie art. 41 Kodeksu postępowania administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu.
W razie zaniedbania w/w obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowy adres ma skutek prawny.
    Burmistrz Kłobucka – Urząd Miejski w Kłobucku z siedzibą: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada 6, jako administrator danych osobowych informuje, że dane osobowe osób fizycznych są przetwarzane w celu prowadzenia postępowania o ustalenie lokalizacji lokalizacji inwestycji celu publicznego. Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów obowiązującego prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody. 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych – RODO znajduje się w dołączonych załącznikach

  Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
Kategoria: Powiązane pliki [ 2 ]
zawiadomienieGPN_6733_06_25 - treść  - PDF zawiadomienieGPN_6733_06_25 - treść - PDF
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 9
25-06-18 13:05
Nabiałczyk Grzegorz
117.07KB
Zawiadomienie_6733_06_25 - skan PDF Zawiadomienie_6733_06_25 - skan PDF
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 10
25-06-18 13:05
Nabiałczyk Grzegorz
733.93KB

Redakcja aktualności (ID: 6897)Rejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 354825

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl