Klawisze Dostępności
W związku ze zmianą ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz.U.2016.2134 z późn. zm.) uprzejmie informuję, iż z dniem 17 czerwca 2017r. ulegają zmianie zasady wydawania zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów.
Uzyskania zezwolenia nie wymagają m.in.:
U W A G A !
W przypadku usuwania drzew lub krzewów, które rosną na nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych i są usuwane na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej, właściciel nieruchomości jest obowiązany dokonać zgłoszenia zamiaru usunięcia drzewa do Urzędu Miejskiego w Kłobucku, jeżeli obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 5 cm przekracza:
80 cm – w przypadku topoli, wierzb, klonu jesionolistnego oraz klonu srebrzystego,
65 cm – w przypadku kasztanowca zwyczajnego, robinii akacjowej oraz platanu klonolistnego,
50 cm – w przypadku pozostałych gatunków drzew,
Pozostałe podmioty (poza osobami fizycznymi) zobowiązane są do złożenia stosownego wniosku i uzyskania zezwolenia – decyzji Burmistrza Kłobucka na usunięcie drzew.
Szczegółowych informacji udziela Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa z siedzibą w Kłobucku przy ul. Zamkowej 12 (pok. 24) nr tel. 034 3174043
Redakcja strony: Druki z Wydziału Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa - GORRejestr zmian
Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl